Helgen

jaha! ännu en helg avklarad då!Mådde skit imorse , men nu börjar det bli helg okej,magen är helt kajko ( som elin brukar säga)=) Helgen lite fort då!!!
Fredag
va det tjej kväll hos malin, jag elin malin mickan anna o malin H satt o tittade på Idol o snackade skit! det va jätte trevligt, en fredag utan vin=P men det blir för segt att dricka både onsdagar, fredagar o lördagar, så malin o jag har komprimerat det till onsdagar o lördagar=)

Lördag: Ja då jobbade jag först till 15.00 det va verkligen skit mycket att göra, sålde säkert 5 par skriskor, o fick slipa masser o så, men det va kul för att tiden går ju fortare!!!! sen solade jag,  drog till elin o tittade när hon plattade håret!! Sen spådde vi varann om vilka våra framtida partners va o hur vi skulle ha det!!! Censur på resultatet!!!!!! Ajja sen kom anna emma o larsson, mickan o malin kom senare, vi snackade skit körde en liten frågelek .. det va skit trevligt!! Sen bar det av till Martin H där förfestades det jävlar, Gustav stog redan i kalsonger!!Nice! Zebban vart slutstationen!! Det va faktskt en oväntat trevlig kväll!!! Fick sällskap hem o sen sisådär kring 4 tiden!!!

nu funderar jag starkt på att gå till sängs faktiskt!! ÄR nått så sjukt seg!!!




Jaha här har vi trion " the three bitches from Hell " som vi brukar säga!!! Måste bara säga att vi kompliterar varann så himla bra!!! O att ja trivs just nu jävligt bra i ert sällskap o ska va glad som har er!!! O alla andra för den delen=)
Detta kort som förövrigt togs en blöt kväll hos elin när vi va där på förfest, kortet är taget av Emma när vi hängde ut ur fönstret för att röka o prata Bröst!!!

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0