allt bara snurrar

Uppdatering!!!!!!!!!!!!

jaha.. förlåt att jag vart dålig på att uppdatera, spenderade helgen i Norge som sagt va... helgen gick grymt fort måste jag säga, det va iaf skönt att komma iväg.. fredag vart det idol hos matz och sofie... lördag vart det heldag på stan... shoppade två par vantar( för det vart så kallt) o sen ett par örhängen.. haha... det va faktiskt rätt dyrt allting..! sen vart det hem o ta en snabb dusch o sov lite gjorde vissa.. (dock itne jag) sen köpte vi mat o gick bort till matz o sofi igen o lagade massa mat av allting, det vart varmamackor med dipper, chips, frukt , morötter o massa annat... det va gott faktiskt=D sen körde vi musik kryss åt efterrätt o sen bar det ut till Oslo city, arwid skulle dra med oss till nått ställen men där var det 23 år, så vi kom itne in... arwid tjurade ihop o vi gick vidare till en annan klubb, som jag tyckte va helt suverän, spenderade hela kvällen o drack snackade med as göddigt folk( norskar är verkligen trevliga o absolut inte så stela som svenskar) träffade mina svenska vänner mellan låtarna.. jag tyckte det va as kul iaf.. det va avslappnat o underbart!!!! perfekt fylla fick jag med... slut på kvällen o vi gick o tog en falaffel som va gör god.. sen komemr ja inte ihåg mer typ..

söndagen var vi bakis o gick o köpte gott bröd o sen drog ja hem...
tågresan va den västa jag vart med om, huvet gjorde nått grymt ont!!! ja började svettas, bakfyllan slog mej hårt, ja kände hur ja började dregla o ja trodde ja skulle spy, då som en röst från GUD - karlstad nästa vi komemr stanna här lite extra i 5 minuter!!! Jag rusar ut från tåget o ställer mej dubbelvikt o drar in luft, spyan vände på nått konstigt sätt i halsen o jag mådde tillslut lite bättre,,, men men men... det värsta vad nog BERYKTADE  framtids ångesten som slog över mej... va fan ska ja göra med mitt liv nu... jag vill bara kasta mej in i nått nytt, ja ville inte tillbaka till mjölby.. gå i mjölby o trampa... har någon några förslag???

ajja... har massa saker i huvet men aj får itne ut dom.. läget just nu ser väl ut så att tiden på dygnet RÄCKER itne TILL!!!!! allt snurrar så fort just nu!!!! idag gick jag upp jobbade stressade hem på lunchen, tillbaka, drog till Duong efter jobbet ,snackade skit drack glögg, vidare till personal middag på china, det va trevligt, sen kom ja hem i 10 min duschade o gick en lång promenad med elin, gick hem till alex o snackade lite, o nu sitter jag här.. i lägenheten o ska la sova snart...

jag har en längtan jag, har en saknad efter något som jag inte kan sätta finger på, och det kommer driva mej till vansinne snart!!!!

image63

-snälla håll om mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0