bekännelse

okej, jag måste erkänna... jag ahr inte sovit ensam i lägenheten än... jag känner  bara itne att jag är mogen till det..!!! Har inte orkat städa heller, har liksom haft fullt upp, har nog inte vart ensam i lägenheten mer än kanske 30 min samanlagt... =/ idag har ja jobbat , sen gick jag direkt till innebandy matchen där jag skulle sitta i sekritariatet med Anna-karin.. det va iof kul... spännande match.. sen gick jag HEm till huset o familjen på grusgatan, kom på att jag glömt att äta på nästan hela dagen så jag tog rostade mackor o satt o snackade lite om varför ja itne trivdes=) det va skönt, tror man uppskattar hemmet o fattar verkligen hur bra man ahr det hemma nu, jag har liksom bara morötter sprit, öl, popkorn räksallad hemma i mitt kylskåp... vi kom fram till att ja måste handla...  jag känner liksom inte att det är som hemma för mej? men o andra sidan har ja inte gjort så mycket för att känna mej hemma... men jag fick lite nytt hopp nu, så imorn ska ja fixa lite...

känne rmej så ensam också... det händer förlite på nått sätt... mobilen har typ vart död idag, alla har killar annars så kan ju dom mysa o njuta av att va ensamna i sina lägenheter o titta på tv, varför kan itne jag????

nu ska jag iaf gå o lägga mej, HEMMA i huset på Grusgatan... ja ja.. kalla mej larvig.. men ja känner mej ändå mest hemma i huset (än så länge)

jag saknar er=(=(

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0