Det är lite mycket nu

Flyttad????

jaha... fick en liten stund över nu.. tänkte att jag skulle sätta mej lite här, betalade just nu mina två första räkninger, (vuxenlivet gör mej livrädd).. det va min första hyra och räkningen för adressändringen... Jag bor nu på Lagmansgatan 19.... mamma , pappa och bror fick flytta åt mej igår eftersom ja jobbade, jag tror att det kanske kommer bli mysigt sen, just nu känns det som om ja inte hör hemma någonstans... har liksom småsaker på två ställen... parken igår, det va nice... snacka med massa folk, det va la det som va kul.vart några bekännelser igen.. gud va du är söt bla bla... men sen när man väl träffar dom i verkliga livet utanför masken alkohol så blir det knappt ett HEJ... tssss....... Ja och Linus hade sällskap hem, så vi drog upp till min lägenhet o kollade lite, hade sa att den va fin=) men sen när det va dags för sängen så kände jag att ja inte va mogen att sova ensam i lägenheten så jag MÅste erkänna att jag gick hem till mitt råtthål och la mej på en madrass, drog fram mitt gamla täcke och kröp ner...=) nu ska jag iväg till lägenheten och fixa lite..!!!! hade 3 missade samtal inatt... det va arwid och Norsken som ahde vart roliga o ringt från ON/off..... ha... men ja ringde tillbaka klockan 09.24 o väckte dom jävlarna... ajja.. ska jobba idag med 13-17 inte alls sugen..!!!!!!!!!!=(

Väl mött!!!!!!!!!!!!!!!

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0