lördag o helg

nu va det äntligen helg!!! Det är då jag trivs som bäst i lägenheten ändå!!! Det är så mycket som händer på helgena så man har inte riktigt tid att ränka på att man är ensam!!! så då kan det NÄSTAN va skönt!!!
taco kcäll hos elin igår med anna... ja drog med en flaska vin o fick dricka upp hela själv nästan, så ja vart nog lite vin berusad igår ändå.. men då somnade jag skönt sen när jag väl kom hem!!! Skulle också haft glögg kväll igår, men det vart dubbelbokning så det vart jätte FEL... förlåt Malin!!!=(
jag ställer alltid 2 väckarklockor när ja ska upp... bara för att jag itne ska försova mej till jobbet, ändå lyckades jag inte vakna av någon?=/ så det vart lite stressigt på morgonen, ikväll är det lagfest som står på panelen!!! sKA BLI trevligt att festa me lite annant folk!!! Sen blir det kanske parken, anna o dim va också sugna... på söndag jobbar ja o sen blir det nog bio film eller julstök... sen drar en ny vecka igång... tänkte efter va jag skulle göra nu till jul o kom fram till att det är ganske mycket som händer... SÅ jävla gött...

nä.. nu ska jag dra.. har även köpt ett litet alkohol föråd bestående av billig citron sprit o Asti Champagne, om en oväntad gäst dyker upp....

va vore livet utan musik? ett liv utan musik!!!! väl mött

P. tack elin för det fina inlägget!!! www.elinswonderland.blogg.se


Malin o jag i pågående dans! Vi har faktiskt jävligt nice tillsammans!! Dumma som svin båda två!
image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0