lördag

har inte riktigt haft tid att uppdatera här känner jag!!! Har jobbar varje dag o sen när man kommit hem så har det vart fullt upp... juldagen i parken va iaf lyckad tycker jag... att jobba dagen efter var la sädär tycker jag:P men men, jag är så van nu så att det går bra ändå...!! mamma o jag funderar starkt på att beställa en sista minuten resa... igår stressade jag runt o försökte få ihop det så andra kunde jobba åt mej o sen tillslut löste jag det, sen när mamma skulle beställa resan så va det redan någon som hade tagit den=( jobbit när man är inställd på att resa.. så vi kanske får gå upp lite i pris nu om vi ska åka..!!! hmmm vi får se... nus ak jag iväg till jobbet... nyår nalkas ju snart, det blir hos hjert.. första delen iaf=) kan bli trevligt, många som ska till Nogre med, o Oslo, men jag vet inte.. känns som det är samma skit där.. fast det är mer folk o andra gator, men det skulel vart gött...!!!

måste skriva lite mer snart känner jag... måste skriva av mej inte.. få ut lite skit..!!! min kamera hoppade igång för ett tag sen med=)

så här ser mitt tv rum ut
image67

mitt kök

image68

min hall
image69

sovrummet fick jag ingen bild på=P


o sen jag i mitt lilla datarum =)
image70

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0