...??.....

Saker man tar förgivet, personer man tar förgivevt. Allt kan slås i kras på några sekunder. Människor vandrar upp och ner från himelen varje dag varje minut, men ibland lyser döden med sin närvaro!! Allt kändes så konstigt när du ringde , jag viste att något va fel, men orden slog mej ändå så hårt!! - Det är inte sant!!! Kropen började skaka..Kroppen vart förlamad.. Jag träffade ju dej igår? Du va glad, jag tänkte att nu mår du bra! Du är fortfarande så levande för mej!!! 
Tankar snurrar runt i huvet utan att göra sej påminda jag vet inte vad jag ska säga, eller göra... jag vet att du har det bra där du är! att du har funnit Ro!!! Jag har försökt förstå. jag är helt tom!!! Jag vet inte vad jag sak göra.. hur jag ska hantera det, veckan kommer att kännas konstig!

Du är inte där längre, ditt stöd finns inte där,
Vem ska svara på mina frågor, vem ska säga till men vad jag ska göra, vem ska lära mej allt det där man bara får genom rutin, Vem? jag vill inte !!! Men jag vet att du nu har det bra! Jag kommer att sakna dej nått så grymt!! Jag tänkter inte göra dej besviken! Jag ska ta vara på allt du lärt mej allt du sagt till mej. Nu inser jag att allt du sagt till mej , sagt åt mej att göra o itne göra, det gjorde du av vänlighet o kärlek. Du ville att jag skulle lära mej, ta egna insiativ.
Jag drömmde om dej inatt, att du la handen på min axel o sa att allt bara var på Skoj!! Att du hade gjort så för att lura alla!!! Men när jag vaknade o slog upp ögonen så slog verkligheten tillbaka på mej med en enorm kraft.. jag hade ingen lust att gå upp, ingen lust att börja dagen!!!!!
Det va ingen drömm Matilda, det är påriktigt!!!! Fan Fan =(

Låt en Ängel ta Din hand

image30

Det kan inte va sant
Det kan inte va sant
Det kan inte va sant
Det Får inte vara sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0