.....ge mej ........

Jahopp... vart o tränat nu, jobbar i helgen så ja kan inte va med på matchen, det va rätt längesen nu känns det som, skulle va Nice att köra lite!!!! Ska va ledig imorn, Håkans begravning!!! Känns konstigt, tror att det kommer bli jätte tufft!!!! Jag saknar honom så...=/ Livet går vidare, det är ändå skrämmande hur fort man vänjer sej...=/

Imorn är jag även bortbjuden till Anna J som vi ska fira som fyllt 20 år=) ska bli nice o ha det trevligt o snacka lite skit me tjejerna!!!! På lördag blir det jobb, sen titta lite på lägenheten kanske o sen MASKERAD!!! HIHiii... hoppas det kommer många? ska bli trevligt, va typ 10 år sen ja va på en maskerad, om inte MER...
Träffade Sandra Magnusson ( vars lägenhet ja ska ta över) igår, hon sa- det är ju bara 10 dagar kvar nu , är du nervös??? ......... OJ OJ tänkte jag, aj va typ inställd på att det va tyå en månad kvar eller nått, men tiden har gått så himla, sabbt... har inte gjort nått=/ måste nog börja fixa lite, har bara köpt en toaborste, vinglas o ett knivställ=/ haha.. typiskt mej.. men men...

Fick en uppmundrande , vill du snacka med någon imo
rn så är det bara att du ringer!! Tack, små ord kan betyda mycket, även att aj itne träffar dej alls ofta!!!


Ge mej snö, ge mej frihet, ge mej Luft... Jag behöver dej!!!!!!
Jga vill känna den kalla vinden mot mina kinder, jag vill känna friheten att åka vart jag vill, jag vill känna blodet pumpa i de brantaste backarna, jag vill höra ljuden av stålkanterna som snabbt skär i snön, jag vill utmaningen att överträffa mejsjälv...

image49

image50

image51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0