helgen

Ännu en helg har gått.. man jobbar på veckorna för att supa bort helgerna??? Nä så är det faktiskt itne jämt, inte denna helg iaf!!! Fredag, då vart det Idol kväll med gytt sällskap Vin , dipp, kex o massa mer, det va skönt att bara Va... Lördag jobbade jag först, sen vart det hem o fixa , Jag och (alex min bror) drog in me tåget till Lkpg o satte oss på 55:an.. tog några glas, har aldrig vart där, men jag fick verkligen upp ögonen för det så dit måste jag dra fler gånger asså... synd att det inte finns sånna ställen i mjölvy, bara sitta med en Öl o titta på folk... när just det, i Mjölby finns det inget FOLK för alla är så jävla tråkiga o Torra!!!!!!!!!!!!!
Ajja, vi drog vidare till K&K för att se på Maia Hirasawa, kom dit vart törstiga i halsen o tog en öl, förbandet va Jonna Lee, himla bra o skön tjej.. sen drog maia igång..Jag tyckte att hon va skit bra... as mysig lokal också, (atmosvär)... sen gick vi till tåget o väl hemma i mjölby stannade vi på grusgatan för att hämta Alkoholhaltiga drycker!! sen gick vi upp till Arwid på förfest o där va även björn o robin, alex o björn Svek oss så Matilda robin o arwid höll stämningen uppe.. drog till parken, det va slappt men ändå skönt, älskar att träffa folk o sncka med folk man inte Brukar!!!!!!!! Drog till Daves o åt, vi vart ett stort gäng!!!! Senare vart det Sängen.. det va skönt.. vaknade iaf o va bakis o hade dragit på mej västa förkylningen!!!!!!!!!=(=( som håller i fortfarande!!!!!=( söndag vart det match (vi vann) sen vart det slappt o umgås med lite folk..
Tack ALEXANDER för en Jävligt göddig kväll!!!!!!!!!!!!!!!Det Är ändå nice att ha dej!!!!

Måndag!!!!
Ja jag vaknade o mådde skit, snoret rannnnn i nästan o kroppen ömmade, men jag hade inte samvete att va hemma!! Jag blir bara nervös av att Inte va på jobbet just nu!!! Dagen gick okej ändå!!!!=/ Va lite för sjuk för att träna kände jag, så jag tänkte att jag skulle packa lite förflytten, jag höll på i 5 min , sen fick ja panik.. ringde elin o malin.. båda va upptagna med D.I.V KILLAR... vi kommer att glida isär nu när båda skaffat " regelbundet sällskap" Kvar står Bohem Matilda (som malin skulle sagt) =) Men men, bara ni är glada så är jag!!!!=) jag fick iaf tag på anna J hon o björn skulle tiita på film, så de fick ta hand om mej=) det är så mysigt att va me dom, ja känen rmej hemma där=D ta inte illa upp=D men ni sitter där o gullar i soffan o vi kanske itne säger så mycket men det känns ändå bra!!! Skönt på nått sätt!!!!! TACK FÖR ATT ALLA FINNS ÄNDÅ!!!
På vägen hem cyklade ja med Min mp3 o lyssnade på chicago o John mayer,,, det va så kul att cyklade så jag cyklade runt halvla mjölby.. nus ak ja iaf sova..!!!!!

Jag vill Uppleva så mycket med dej!!!!!!!!
Det finns så mycket jag vill uppleva med mej själv också!!!!!!!

Jag vill lära mej NJUTA AV LIVET!!!!!!!



image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0