kväll

ledig idag då!!! det va skönt.. tog det lugt o sov ändå rätt länge, sen ringde jag elin o vi drog upp till cykel o fritid o lagade hennes cykel, sen vidare till MIO o kollade in möbler o hämtade kataloger!! Dom hade verkligen as mysiga saker där, att jag aldrig vart där någon gång? vilket säger att mjölby fortfarande har mycket att Ge?
Sen drog vi hem till elins gamla hus o gick ut med cissi.... sen vidare o handla lite på ICA... köpa bla jätte goda ris kakor med pizza smak!!! sen kollade ja runt på lite volontär arbeten, vart jätte sugen på ett projekt i Thailand!!! Jätte pepp.. får se hur det blir!!!?!!! Sen drog ja till träningen, gick riktigt bra faktiskt!!! ja tycker verkligen bandyn är kul nu, det är synd att ja itne kan va me på alla matcher pga att ja jobbar=/

nu ska ja väl gå o lägga mej snart.. gött med helg!!! förra helgen? kan dra en lite snabbis om den:

Fredag: Jag o rasmus va på teater/ musikal i lkpg.. det va jätte kul, att man inte gör sånnt oftare? istället för att gå på bio liksom? jag satt som ett litet ulligt barn hela föreställningen o bara njöt, tyckte det va jätte bra!!!
Lördag: Var på dagen o shoppade loss med elin daniela o karin häger i tornby, vart stor shopping på Ica med, ja skulle ha middag på kvällen, köpte bla 3 as coola örhängen som aj måste visa sen! hem o laga mat( taco tårta) linda ringde o berättade att vår kära Håkan gått bort=( allt bara rasade o kroppen började skaka, hade ingan kraft.. det vart ett slag i ansiktet!!! Jag fattade nog itne att det hade hänt!! o gör inte än... ja va nog helt borta hela kvällen tror jag.. viste inte va ja skulle göra!! middagen va trotts allt bra o trevlig, björn , anna j, elin, malin, borg anna s o ajg.. skit nice!!!sen förfest hos johan larsson, slappt, sen lite bravader me mej o malin gick bla o lyssnade på SMK.. tradition!! sen parken, va skit kul, dansade massa.. hemvägen daves o trevligt sällskap!!! Somnade som ett AS... SÖndagen va jag helt förstörd.. själen gjorde ont!!! måste gå vidare!!!!

Sitter just nu o lyssnar på john Mayer, kommer upp en hel del minnen. Glada minnen!! Mysiga!! Minnen från en lång tid som inte släpper?Is it only in my head??John???


I know a boy
He puts the color inside of my world
But he´s just like a maze
where all of the walls all continually change
and i´ve done all i can
to stand on her steps with my heart in my hands
now i`m starting to see
maby it´s got nothing to do with me?


image35

Kommentarer
Postat av: .......someone.......

Jag älskar det kortet,kan sitta o titta på det länge, det säger så mycket? man undrar va du tänekr på?

2007-11-14 @ 00:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0