måndag

Dagen har vart rätt så skön faktiskt!!! Inpulsiv och rätt lugn.. dagen började tidigare än vanligt klockan ringde 07. 29 typ en timme tidigare än vad jag brukar gå upp, jag och linus skulle på kurs i norrköping och få lite mer utbildning på alpin skidor och längdskidor, det va jävligt intressant!!! Så nu känne rjag mej rätt säker på skidfronten och på monteringen/ inställning av skidor.. kom till mej bara så hjälper jag er i vinter=)
sen vart det lunch i norrköping city, för att sedan åka hem till mjölby, vi fick resten av dagen ledig, gick o solade, drog hem, packade lite inför flytten.. (hör o häpnad) sen gick jag faktiskt o tränade, fast ja itne va så sugen, med det va kul faktiskt!!!! Sen gick aj till malin, hon borrade upp massa stänger o lampor o grejer, vi körde hem mickan till ödeshög o sen snackade vi skit hela vägen hem=) det va kul, o nu sitter jag här...ska nog gå lägge mej... drog ett oväntat samtal med.. det va kul att höra din röst igen=)

gick in i mitt råtthål förut o borrade in mej i mina täcken o kuddar... komemr aldrig få så mysigt sovrum någon gång!!=( men det är lite barnsligt med alla stjärnor o kort.. men men, kanske dags o växa upp? hmm min stora rädsla i livet... kom på att jag inte visat några kort på mitt råtthål.. så varsogoda... ( har förövrigt hittat kameran o fixat den)

Mitt råtthål

image54

mina självlysande stjärnor i taket

image55

mina grodbilder på väggen=)

image56


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu saknar jag bara någon att dela mina vakna timmar när jag ligger o tittar på stjärnorna som lyser i mörkret, när jag drömmer mej bort till en annan värd med andra dofter, upplevelser , känslor.... Någon som värmer mej när inte duntäcket längre gör det.. någon som du?


image59


God natt

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du flytta firren, ska du bli vuxen nu!? :D hihi

(ps, jag kan visst gå i dom skorna dööö ds.)

2007-11-28 @ 18:53:27
URL: http://malani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0