natt / sånnt bara jag tänker

skulle gå o lägga mej tidigt, men det kan ja inte!!! Jag finner liksom ingen ro i kroppen!!! Det är liksom så mycket som surrar i huvet!!! O jag slår vad om att är jag riktigt tyst så hör jag nästan hur allt surrar runt däruppe!!!!??=/

Men sätter jag mej ner o ska tänka så går itne det heller.. Jag har liksom massa saker inom mej som jag inte kan sätta ord på!!! Det har jag aldrig kunnat gjort!! Bara en massa tankar o känslor som finns inom mej!!
Men som en kär gamla vän sa: Du måste nog våga lite mer matilda, om du inte testar olika saker kommer du ju aldrig kunna veta vad du vill... Du akn ju inte sitta o vänta på att du ska komma på nått?? Det va så bra sagt, det va föresten min gamla kära Martin Hjertstedt som sa det någon sen o blöt natt på en fylla utanför min grind om ja inte mins fel!!!??!!!



image39

Fick en tanke och kom fram till en så självklar grej!! jag är precis som en vildhäst.. Jag behöver någon som tar tag i mina tyglar o styr mej, alltid så har jag gjort som jag själv vill... jag har haft många ryttare, men aldrig någon som verligen sagt åt mej på skarpen vad jag sak göra o itne får göra, jag har liksom gått till vilken hage jag velat, sprungit till vilka ställen jag velat, för det är sldrig någon som sagt nått annat...? Samtidigt som jag känner att det har vart skönt att gjort vad jag har velat så känner jag nu hur fel det känns? man kan ju inte göra som man vill alltid? man kan ju såra andra hästar samtidigt, man betar på deras gräs? springer på deras marker? O har det någon gång vart någon/ något som skrämt mej så har jag bara skenat därifrån.. för ingen har suttit på min rygg för att ta tyglarna.. INGEN har någonsin vart stark nog att styra mej... JAg har aldri LITAT på någon så MYCKET..

jag har aldrig låtit någon sitta upp på min rygg! Slutit mina ögon och låta någon styra mej med säkra händer! Inte litat o älskat någon så mycket så jag har tagit den med mej o visat mina hemliga hagar o fina ängar!! Men nu känenr jag en längtan, att låta mej styras, jag vill kunna lita på¨någon, älska någon, dela mina upplevelser o känslor med någon? det är bara sånnt jag tänker.. så här på kvällskvisten!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0