Nu är det helg kan man säga

jaha.. degen i sin helhet? skulle vart ledig, men så vart inte fallet, fick åka o jobba 14.00 - 18.00 det va rätt lugnt ändå, men ja kommer säkert att känna av att ja inte fått en hel ledig dag denna vecka.

. Jag fick iaf lite gjort idag.. först vaknade jag, alldeles förtidigt av att katten spydde ute i mitt rum, o då kunde jag inte sova längre!!! sen gick jag upp o gjorde några pärlplattor, ( som rasmus så snällt hade köpt) gick senare o solade, o stack iväg till jobbet, på nått konstigt sätt så måste jag ändå erkänna att jag känner mej nästan mer HEMMA på jobbet än hemma i huset just nu, vet itne varför,men jag trivs med mina arbetskamrater o mitt jobb!!!! Gick direkt till träningen , ( den gick förövrigt jätte bra!!! Jag är på G, ja känenr det) sen drog jag till elin där malin va, o vi gjorde klart vårt musik kryss( nästan)
 
KOM DEN 21 NOV TILL PARKEN I MJÖLBY, DÅ HAR MALIN MATILDA O ELIN MUSIK KRYSS!!!!

 Imorn, blir det väl troligen Idol kväll.. det kan bli nice, sen på lördag ska ja jobba, sen drar alex o jag in till linköping för att ta några kalla o lyssna på maia Hirasawa.... FETT NICE!!!!!!!!!!!

Titta en Indisk Elefant

image42

Han fick en PUSS!!!!!!!

image43

Jag vill Ge dej en puss!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0