tisdag

Oj.. längesen jag uppdaterade nu ser jag!! Ny vecka dagarna går så hemskt fort!! Shit kom på att ja flyttar ju snart! har inte tänkt på det ett skit verkligen!! Men men men, det löser sig alltid som aj brukar ha som motto.. Det jag känne lite press över är väl att elin jag o malin måste göra klart musik krysset till parken, o sen fixa maskerad kostym till christins maskerad!! 
Helgen vart iaf lyckad tycker jag! Fredag hade vi Idol kväll hos elin mamma, (pia) va inte hemma så elin va hundvakt. Vi drack lite vin o dippade, det va mysigt!! Lördag jobbade jag, sen gick jag till elin för att dricka lite innan, elin hade PANIK över klädvalet o jag hade panik över att min utekväll kanske vart ensam utan elin, men sen hittade hon en fin klänning=P Sen vidare till ködden o lämna present, vi fick kladdkaka o Xanté.. sen till Chrille där elin blandade oss drinkar o sen snackade vi ltie skit, tillslut fick ja iväg elin o mej till gurra hererberg, (dit vi skulle igentligen) där vart det dans o killarna smörjde in överkropparna med sololja, det gick vilt till.. synd att det inte finns bildbevis. Drog iväg till parken sen me anton elin robin, där hade jag svin kul o dansade röven av mej o sancka me folk, sen  vart det daves för fyllekäk, delade mat med en FULL rasmus och då kommer DUONG in som hade druckit alkohol för en gång skull.. Jag o ett Blandat gäng gick tupp till honom på eftersmula.. där drack vi lite Öl o sancka skit.. somnade vid sådär 05.30.. en lyckad kväll...

Har förövrigt hittat min camera!! Har köpt 3 coola örhängen som ja diggar ( plus att dom va på REA) Nu ska jag till anna s o snacka skit o titta i möbelkataloger....



Örhänge 1 ( min favvo)

image36

Örhänge 2

image37

Örhäng 3

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0