..........

Dagen har bara vart skit idag, orken har liksom gått ur mej!!!! Vill verkligen att det ska hända saker nu snart!! Vad som helst utöver det vanliga! O sen känns det bara som om jag går o väntar på att få lägenheten med, så jag kan välja när ja ska va hemma o när ja inte ska!!!!
Elin o jag ska nog beställa varsin biljett till Maia Hirasawa den 17 nov, det kan bli nice!!! det ja snacka om med mer lyx i vardagen, det behöver ja verkligen nu känner jag!!! nä nu får ja se till o ta tag i det också, så jag inte faller in i det vanliga Livet rullet, när allt bara rullar på!! Vissa tycker säkert att det är skönt..
Men det tycker verkligen inte jag... det måste häna lite saker utöver det vanliga snart!!!

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0