Första inlägget

jaha då har jag skaffat blogg jag med då! Jag har konverterat från min kära NOGG till BLOGG. Detta verkar vara lite mer moget=D hoppas att blogg är enklare än nogg.. det var vart lite svårt att uppdatera där. Anledningen till att jag valde att heta MATILDA FAN var harr jag testade säker 10 namn o alla va upptagna.. så då fick det bli matilda fan.

Igår då? ja vi hade lite tjejkväll hos emma i lkpg, jag emma malin, elin sofia o rosa! sen gick vi till platå! Så nu har jag gjort likp by night! Det var inget speciellt, visst det kan va kul om man går ut ett stort gäng som vi, inte annars! Så mycket OGÖDDIGT folk det finns asså! Vaknade lite halv bakis idag,ska spela match vid 15.00.. som tur är har vi 3 kedjor! Så det blir väl inte så jobbigt!!!=/

Sen har matilda ( HÖR O HÄPNAD) ringt på en lägenhet, en etta med matrum på 43 kvadrat=) ligger på lagmansgatan. Jätte mysig med balkong, får la se om jag får den, fick värsta rycket o vart sugen på att flytta! I värsta fall jag jag ju säga upp den igen o flytta hem! jag kan ju inte va ensam längre stunder så allas mobiler kommer väl gå varma första tiden , men men... det kommer nog! ajja det får va slutet på mitt fösta officiella blogg inlägg!!! Mer om ALLT senare,,
VÄL MÖTT / matilda

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0