Helgen över

God dag SöndagsÅngest!!!!!

 jaha.. ännu en helg som bara har flugit förbi, eftersom mna jobbar lördagar så går ju helgerna extra fort!! Ajja helgen då,,,
Fredag: Tjej kväll hos elin , då ja anna elin gjorde tacos( eller dom gjorde för jag kom senare) då år vi det, pratade snoppar=d o sen så tittade vi på Idol, sen åkte anna hem för hon skulle jobba, rasmus kom förbi o sen sjöng vi lite disney låtar=D det va kul o mysigt=)
Lördag: jobbade somvanligt, stressade hem duschade, gjorde mej iordning, hade kläd panik över vad ja skulle ha på mej!! ( dagens I-landsproblem), sen drog jag till Malin o shillade lite, sen kom elin mickan o christin, där shottade vi o sen körde lite lekar o snacka skit...Sen drog det vidare till kalle Haag på förfest, det va lugnt o rätt göddigt, sen vidare till kvällens mål PARKEN.. det va rätt mycket folk, alltid trevligt i parken, dansade rätt mycket, bla samba=D jaha.. kvällen gick som i en dimma, drog till Daves som vanligt o sen bar det  i sällskap hemmåt.. somnade o vankande TYP av min egen andedräkt.. eftersom ja inte borstat tänkerna.. ( ja vet äckligt men va fasen)...

Jaha.. en ny vecka att avklara då...=/ det kommer gå segt känner jag!!! en liten ljusglimt att se fram imot bara.. ;o)


Här va ett av dom klädalternativen inför kvällen, det va lite för fint tycker jag.. haha.. så det vart dom berömda Leopard tightsen... dock finns tuvärr inga bilder på dom=(

image14

You gotta go where you wanna  go
Do what you wanna do
With whoever you wanna do it with




Kommentarer
Postat av: Elin

Och vems klänning/kjol är inte det då?? Åtelämning tack ;P

2007-10-22 @ 16:05:02
Postat av: matilda

Japp jag vet elin.. det är din kjol , men ja tänkte låna den som klänning.. japp den kommer i säkert förvar snart;)=

2007-10-22 @ 23:37:11
Postat av: ??

Men nu är parken jättekonstig och alla tjejer som är där har klädpanik, medan du klär dig second hand?
Je je...

2008-03-25 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0