Hittat

Dagen har vart seg, va är det med dessa veckor, har vart lite folk på stan i 2 veckor nu, fast alla har fått lön? men så är det la alltid, ni sparar väl er till Jul?? jaha.. kom hem ska iväg till krysset nu, Min trogna Kryss kompis MALIn är sjuk, så jag får dricka o täcka upp för oss båda=) det ska nog gå bra.. Det blir jag , alex , rasse , gurra o sifa tror jag.. det kan bli nice...

Ajja anledningen att jag skrev va igentligen att jag har hittat ett EXKLUSIVT EXEMPLAR av ett KORT Mej i mina leopard tights, som jag skrev om i ett annat inlägg ( Helgen över 071022 ) haha.. dom vart mycket uppskattade den kvällen o jag tyckte dom va coola.. så det kommer säkert bli mer leopard..=) 

Dock inte så bra bild men ändå

image27


Dessa bilder är föövrigt från kalle Haags förfest förr förra helgen

image28


Elin o noppe bla
image29



Väl Mött / matilda

Kommentarer
Postat av: hemlig=)

du va jätte fin i dina tights;) like It

2007-11-26 @ 23:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0