JA!!!

Jaha, då har ja haft min eldiga dag, o nu är ja inte ledig förns nästa LÖRDAG...Idag har jag fkatiskt tagit tag i mej själv lite! På morgenen va ja ute med hundarna, sen bakade jag muffins till mina kära kollegor på jobbet som ja ska ha med mej imorn! Sen gick jag o solade. Efter det så städade jag i vårt kapprum, diskade. Sen gick jag ner till pressbyrån o köpte frimärken till mitt brev till Angola o mitt fadderbarn! Det koste 50 spänn att skicka.. shit, emn det är det värt!! Efter det åkte jag o Alexander till hjärta till hjärta o kollade, det vart en LP skiva "T-bone" en scarf o ett par solbrillo. Sen gick ja o mamma till våra kära grannar o färgade håret på Mariana.. gjorde lite slingor på henne.. sen gick ja till bandy träningen!! fast vi bara va 7 pers så va det as kul!!!!=) Kom hem o snackade lite "pepp" talk med elin.. hon kände sej lite nere.. o ag hoppas att jag kan va till någon hjälp med mina sissådär lulliga svar?=/.. sen ringde Rasmus.. vi ska gå på teater den 2:a o se Röda Nejlikan=) det ska bli jätte kul.. Lite "LYX I VARDAGEN"... O nu ska jag SOVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 Nyttiga grejer på en dag! jag har överträffat mej själv!




image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0