Lägenhet


jaha.. då va det klart den 1 dec flyttar jag hemmifrån!! vet inte hur det känns riktigt, men jag får la pröva o se hur det känns!?!! Jag komemr säkert att bo hemma 3 dagar i veckan ändå typ.. ska försöka att hålla mej borta från lägenheten så mycket som möjligt så att när ja väl komemr in i den sen så ska det kännas skönt. så man inte sitter där ensam o övergiven o känner sig misslyckad liksom! fattar ni?



Idag har mamma o jag vart i Lkpg skrivigt på kontraktet o sen va vi en sväng på IKEA, kollade lite sängar o så=) Jag köpte iaf det viktigaste o mina första inköp till lägenheten: KNIVSETT, TOABORSTE, VINGLAS
sen vart det Musik krysset med malin i parken o ett glas vin!! alltid lika trevligt!
Lagmansgatan 19, 43 kvadrat med balkong.. ja så låter det!!!!



image7


kanske blir bra ändå! Början på ett nytt liv, gamla vanor bryts. kanske man börjar uppskatta allt som förr var så självklart? Ajja, nu ska jag nog gå o lägga mej lite! Läsa de 3 sms jag inte tittat på än, spännande spännande=) imorn blir det JObba, träning, o sen göra massa nyttiga grejer, typ städa? fredag: Tjejkväll, antingen mat o dricka på zebban, eller idol kväll med vin eller spel. Lördag: fest kan bli en coctailklänning kväll;)
på återseende?




Kommentarer
Postat av: en

grattis matilda.. jag tror att du klarar det fint!!!!

2007-10-11 @ 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0