MÅNDAG!!!!!!!!!

Ångest ångest ångest!!!!!

Denna måndag har vart så sjuk seg!! Är nått så grymt sliten efter helgen, man jag får skylla mej själv, den här veckan ska det bli en renlevnadsvecka ( undantag helgen). Vaknade idag av att klockradion gick igång, det var en kvinna som ringde från Sydafrika o ville önska en låt, det va mysigt så jag låg kvar lite, sen gick jag upp o kände hur rent ut helvete SKIT jag mådde, ajja  vågar aldrig sjukanmäla mej för det e så pinsamt så jag drog iväg till jobbet! Fick dock två livsglädjande sms som jag njöt av hela morgonen.. tills det va dags att gå till jobbet o verkligheten..hela dagen va seg! Träffade dock matz o stina, de åker iväg till kina mm i ett halvår på fredag, ska träffa dom innan en sväng!! vart me så grymt sugen på att dra iväg då!"!! FANFAn

Snacka lite kort me ANNA johansson om helgen också, hon hade haft minst lika trevligt som jag, hon o Björn skulle ha Lyxmåndag o laga mat o dricka en skätt vin kanske!!
DÅ SLOG DET MEJ- "dagens fundering"
- Varför ska just bara fredagar o lördagar vara lyx? varför lyxar man inte till det mer i veckorna, mer Vardagslyx Åt folket säger jag! jag är lika dålig själv på att lyxa till det, vet inte senaste gången jag gjorde nått sånnt! Eller jo, ja o rasmus skulle lyxa till det, men vi orkade inte göra nått så det fick bli två flaskor vin o nötter på coop!! Men ändå, jag ska nog sattsa på att LYXA TILL DET MER!!!! Tänk på det, som malin brukar säga vi  måste skaffa oss LIVSKVALITÈ!!!!!!!!!!!!!!!!


Påtal om livskvalité ? här har ni en som kan njuta av livet!! Min katt - Kissen.. Han gör bara det han känner för hela tiden, har alltid mat i sin skål, sover när han vill, han kan komma hem hur sent han vill, han kan ha hur många tjej katter han vill, han kan pippa när han vill ( som tur har så har han sina Bollar kvar), o sen på kvällarna gör han det han tycker om mest, Kryper der i bervid mej i mitt lilla råtthål=)
image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0