tisdag

Whuu huuuu.. denna dag har ja bara önskat ska ta slut.. dagen var ändå intressant, min granne Jenny var inne hos mej på Inter sport idag, vi pratade lite, hon har utbildat sej till pilot o bor sedan typ 4 år i sydafrika.. jag fick panik o insåg att jag med vill göra nått snart!!! Ja lägenhet ska ja ju skaffa.. men ja tröttnar nog kasnke snart o då börjar det klia i fingrarna,,!!!

Beställde en klocka idag med på jobbet!! En polar klocka med massa funktioner, man kan tex lägga in träningspassen i datorn o föra träningsdagbok. Kolla hjärtfrekvensen, kalorier, tid (såklart) intervaller, lägga in träningsprogram o mål.. ja en massa saker... jag tog en grön.. den verkar cool.. Där börjar väl den seriösa delen av mitt nya o friska o pigga liv=)?


Så ser den ut, fast jag ska ha den i ljus grön min första klocka i hela mitt liv...
image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0