Vimmelbilder

jaha, hörde på ryktesväg att vi hade fasnat på bild på efterfest.com efter helgen!!!! så jag snabbade mej till datorn för att titta. det vart inte så farligt? vi brukar ju aldrig fasna på bild i onyktert tillstånd.. men men.. det gjorde vi!! klockan är just nu 00.04 o jag är seg som ett AS... varsågoda


Malin Matilda Elin "the three Bitches from HELL" numera är alla blonda=)

image3


***********************************************************************************

image5



emma och rosa, emma som stog för trevlig förfest!!!!!!!!!
image4


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej :) Jag åker till cypern den 19:e :D Jaa roligt att läsa din med, nu ska jag hålla mig ständigt uppdaterad! ha det fint! kram

2007-10-09 @ 22:02:35
URL: http://malinhellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0