49 Minuter är allt jag klarar - Någon???


image262


Har spenderat 49 minuter i min lägenhet nu.. Och jag har panik och kom nyss på mejsjälv med att nästan börja gråta..

Måste säga att jag känner mej SJUKT ensam....
Jag hatar att sitta ensam i min lägenhet...
49 minuter har jag vart här... Och nu har jag panik...
Åhhh... Jag behöver närhet... jag behöver någon att bolla ideér med...

Någon som tar hand om mej,
Någon som ger mej godis när jag är tjurig
Någon som tröstar mej när jag är ledsen
Någon som vill gå ut och leka med mej
Någon som håller om mej när jag sover
Någon som pussar mej på hlasen när jag vaknar
Någon att dela känslor med
Någon som säger till mej vad jag ska göra
Någon som gör mej glad
Någon som ger mej närhet och kärlek
Någon som finns nära ! ! !

I svaga studer finns Någon Aldrig där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0