Betong kepsen PÅ

Malins 21-års fest vart lyckad!!!!
Eftersom Malin skulle bjuda på mat så hade jag hållt mej hela dagen!!!
Men hon hade glömt att göra nått vegitariskt till mej så det vart en fylla på sallad och tousenIland dressing, det va faktiskt gott o jag vart mätt men baksmällan på det är inte att leka med!!!

Klockan är 13.12 vanligtvis vid den tidpunkten brukar jag ha gjort rätt mycket ändå , nu sitter jag här halvnaken framför datorn och mår verkligen SKIT....
Har legat i sängen och skickat tusen sms och ringt till alla jag velat ringa=)


Funderar på vad jag ska göra, man kna ju inte ligga i sängen hela dagen???
Har inga Ipren och INgen mat hemma... Cola har ja levt på nu i 2 timmar
Kanske skulle våga mej ner till Ica???? Få lite frisk luft, sen kanske spela lite DonkiKong???

Mitt mål idag: 1- gå till Ica     2- Klara en Värld på Donki Kong super nintendo

image242



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0