Blandad söndag

Fredag -spenderades hos anna och borg.. vi (jag) drack vin och vi gjorde taco, med var även jenny, martin och gustav
Sen drog jag till malin , för att sorge supa ett glas vin med henne o höna som va ledsna efter LHC förlust...

Lördag - Jobbade först, sen va det inventering till 19.00... hem o stressa, Malin kom förbi o hängde lite.. vi brände en CD.. Sen hem till henne och där invigde vi hennse stora smink bord med en drick... vi skålade med..för-----

image258





- FÖR ATT VI HAR VARANN <3











Sen kom Emma , alex , ring , björn , jonas o vi drog igång vattenpipan och ölspelet...
Parken hade vi som slut station...
Va längesen jag av där... Tycker det är trevligt att gå ut där, man kräver inte så mycket av en sånn kväll... Bara prata skit med folk och kanske snurra några varv...
Fick en komentar av en gamal bekant - Va liten o smal du är, men inte lika smal som förut!!!
Ska man ta det possitivt eller negativt???

Upp och jobba ett mördar pass klockan 08.00 idag.. Mådde faktiskt bra, trodde jag... men med tiden vart det bara värre o värre... Va klara med inventeringen vid 15.00 så då drog ja hem till huset och solade...
Våra grannar på 7 och 4 år kom förbi och vi drog ut i skogen och byggde värsta kojan i typ 2 tmmar... DET gjorde verkligen min dag!!! JAG HAR GLÖMT BORT HUR KUL DET ÄR ATT BYGGA KOJA!!!

Kommentarer
Postat av: !!!!!!!!

Du är absolut inte för smal!
Snyggt med smala tjejer tycker jag!
Stay strong

2008-04-20 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0