I´m just a little girl....and I miss you

Du brukade komma varje fredag och äta mat med oss och titta på tv
Du följde alltid med oss på våra utlandsresor
På julafton va du den som längtade mest efter tomten
Det var alltid du som ringde först på morgonen när vi fyllde år
När man kom in i ditt hus så luktade det alltid mysigt , (nu luktar det instängt och rök)
Varje påsk, jul, och andra högtider fick vi alltid komma och äta din goda mat
Jag kommer ihåg när jag va liten, när jag sov hos dej fick jag alltid varm oboy
Du hällde upp ett varmt bad
Jag kommer ihåg en första Maj för några år sen,
då tog du min hand när raketerna smällde och sprakade,
Sen släppte du min hand.......
NU väljer du att ta alkoholen i hand och gå din väg!!!
Snälla kom tillbaka till Mej , kom tillbaka till Oss..
Jag saknar dej Morfar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0