Jag flyger nu.....

Någon sa- Matilda , du kommer aldrig våga bli kär i någon !
Du kommer alltid att va beredd att springa därifrån, och just därför kommer det gå åt helvete !

Hmmmm... är det sant tänkte jag? Kommer jag inte våga ge mej helt till någon annan??
Minsta tecken på något dåligt så drar jag öronen åt mej.....
Jag hatar att inte ha kontroll, att inte veta, känna att någon annan håller i tyglarna....
Men så måste det va ! ! !

Man kan inte få allt man vill ha.... Man vill inte ha allt man kan få.....




Jag har mått skit i 3 dagar nu, inte sovit nått, drömmt mardrömmar, ätit dåligt , druckit dåligt..... O jag vet inte varför...

Men jag känner... Lusten är påväg tillbaka, efter varje återbesök jag gjort med mina vingar, tillbaka till platsen där oro förvirring och ledsna tankar bor, SÅ kommer jag tillbaka till jorden Med ännu större vilja och ännu mera lycka känner jag....

- Jag tror att jag landar snart, frågan är , tar du imot Mej??

image245

Kommentarer
Postat av: Du har en idol va?

Ser att du avgudar en annan människa....
Känns det inte lite pinsamt att din blogg är så lik hennes bara?
Tror snart att du är genomskådad.
Men jag förstår dig,,den tjejen är GRYM!

2008-04-10 @ 09:49:36
Postat av: mattan

hmmm... Nä det har jag verkligen inte, den ändå Idol jag har skulle väl va mej själv isånna fall?
Tror att det är många bloggar som är den andra lik??
vem bestämmer vem som har ensamrätt på rosa bakgrund? vem bestämmer vem som har ensamrätt på att kalla sina tankar vingslag?? slå på ordet vingslag o du får upp 1000 andvändare?

2008-04-10 @ 19:02:19
URL: http://matildafan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0