Ledig dag...

vaknade upp, hörde något som burrade.. hade ingen aning om va det kunde va!! Kände senare en katt svans i ansiktet, det va Malin katt Siri som låg imellan oss=)
Somnade om och sov hela natten, as skönt...
Sen vaknade vi och åt frukost tillsammans... Nu fattar man va tråkit det är att äta frukost ensam!! Imorn är det fredag och då är det Frukost på interSport (jobbet) som vanligt!=)

Jaha, nu har jag läst corren och tänkte dra in med tåget till LKPG och kolla in lite grejer, ska unna mej lite kläder och smink tänkte jag!!! GÖTT MED SOOOOL.....



DET blir ett besök på MONKI som öppnat i Linköping med!!! Skön butik, men bara för att det öppnat i lkpg komemr väl varje lite töntig tjej gå runt i sånna kläder!!!

Solen lyser och jag är redo för min lediga dag!!!Ni ser även mitt tv-rums fönster i bild=)

image215

Ha en trevlig torsdag!!! Det ska jag!!!

image216

Kommentarer
Postat av: anonym

får ingen annan tjej ha samma klädsmak som dig?

2008-04-03 @ 13:45:11
Postat av: Anonym

det växer nått grönt på ditt huvud (haha)

2008-04-03 @ 15:38:29
Postat av: mattan

Anonym... Allt här är kanske inte seriöst till 100%
men jag tycker det är irriterande typ när någon som inte jag tycker är "rätt person" för vissa kläder jag har bär dom JA..
Exempel... Fjortisarna tjejerna som förstörde meningen med Converse...

2008-04-03 @ 17:38:24
URL: http://matildafan.blogg.se
Postat av: Anonym

men om dom tycker att converse-skor är snygga då, får dom inte ha dom bara för det?

2008-04-03 @ 17:44:35
Postat av: matilda

klart dom får...
Men jag tänkter inte ha på mej dom!!!
Svarta går väl an än så länge att ha på sej, så det kan jag erkänna att ja använder
Men dom vita använder ja inte längre PGA att för många
"andra " har på sej dom....

2008-04-03 @ 18:12:19
URL: http://matildafan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0