Lediga dagen...N O T

min lediga dag, började med att vakna...
hittade en cola i kylen och lyckan var gjord ! ! !
satte mej och spelade lite Sims...
Sen ringde jag malin och vi låg ute på hennes baksida och solade, drack kaffe och år bullar... *mys*
linus på jobbet ringde och frågade om jag ville jobba halva dagen ändå så han kunde spela golf..
okej sa jag, så nu ska jag ta en promenad och lyssna lite på alls våran "Mia" och peppa lite självkänska
Jobba 14.00 - 18.00  sen ska jag o jennifer träna nått som hette arobic / Core??
sen drar ja till anna o tittar på desperate
sen kanske man ska sova..
ajja...

mår ändå som bäst just nu om det är mycket att göra känner jag...

Solen skiner och jag är glad ! ! !

YBER GULLIG Hamster-
När jag har smält sogen efter min Bodil (rest in peace) så vill jag skaffa en ny liten hamster föresten!!!
image273


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0