Självkänsla NU....

image271

Fick ett ryck och köpte denna ljud cd, som jag sedan fick bränd till MP3...
Har faktiskt fasnat för boken.. Den har mycket att säga.. och man börjar fundera, kanske man inte har så bra självkänsla ändå. Och visste ni , att Självförtroende och självkänsla är två helt olika saker!!!
En Tips hon gav i boken va bla att skriva ner fem saker som du blir lycklig av..
Ska jag va ärlig så fick jag faktiskt tänka till... men ja kom iaf på fem av de saker saker som gör mej lycklig just nu=) Testa NI ! ! !




  • Att umgås med min familj när alla är glada och pratglada!!
  • En fredag då jag och några vänner gör mat, umgås och dricker vin
  • Känslan efter att ha tränat och tagit ut sej till Max
  • Känslan av närhet från en annan människa som man bryr sej om , och man vet att den bryr sej om mej
  • Känslan av att veta att man ska någonstans, typ som nu, JAG SKA TILL EGYPTEN Om En vecka!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0