Slapp fredag.. eller INTE

Jaha... slapp fredag, anna skulle komma och vi skulle mysa och titta på TV, gå o lägga mej tidigt tänkte jag!! ELLER INTE!!!
JAg GILLAR`t

Samtal från ANNA KL.19.24 Har du grogg virke?? Ehhh va? Mjo det har jag väl!!!? -Bra jag tar med mej Bacardi!!

tittde lite på tv.. tog ett par drinkar......o sen vart jag faktist ovanligt dragen och vi bar njöt snackade skit och hade kul... Sånna spontan kbäll som JAG BARA ÄLSKAR...........
Spontan kväll när den är som bäst, jag gillar det.....verkligen!!!
Tack jag beövde det!!!

Hmm=) ska jag?? JA
image229

jaha... sen vart det!! Take It too the head...
image234


image236

image238



dans till .. what ever

image231

image232

Avslutning på Balkongen....

image233

God natt... Morgonen imorn blit säker sjukt seg...
Bakis och massa annat... men ja får skylla mej själv... Det offrar jag!!!
Men What the fuck...
Imorn är det BIG party at malin´s place.. eller hon ahr hyrt en lokal i Skogs sjön..
NICE...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0