Sleep over at malins palce

Jobbet gick lätt idag, va på skor hela dagen!!! Mycket roligare än att va på kläder tycker jag, ska nog börja, hänga lite mer med grabbarna nere på skor!!!

Efter jobbet mötte jag upp Malin på gymmet och vi körde ett Step bla bla bla PASS... Svårt och jobbigt , tror att jag kommer ha mer träningsverk i huvet än i kroppen imorn!!!

Sen hade jag och Malin bestämmt att jag skulle få sova över hos henne!! Trivs verkligen inte längre i lägenhten längre, speciellt inte efter tiden i Norde där det alltid va någon i närheten, sen när ja kom hem va mamma o pappa i tallin så då va ja ju hemma i huset hela tiden, o va inte ensam heller...
Sen kom natten för 2 dagar sen när ja för första gången kom hem till lägenheten o skulle sova , så BRAST det...
JAG VILL INTE VA HÄR, tänkte jag då!!!!

Enda gången jag trivs i lägenheten är mellan 15.00 - 19.00 på lördagar, när man vet att man ska på någon göddig fest på kvällen, då är det skönt att va själv!!! 

Nu ska jag O mlin mysa och sen ska vi krypa ne ri våra dubbelsängen och snacka skit som man gjorde när man va liten=)=) Vänner är verkligen TOPPEN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0