Slut - fan ta mej härifrån...........

Jag är helt slut..
Jag har upplevt den värsta natten på flera månader.. >Gick o la mej tidigt.. tänkte sova ut
Klockan vart 00.00.. sen vart den 01.00 sen vart det 01.34 sen vart den 02.34 o sista gången jag kollade på klockan va den 03.05.. KUL INTE !  !  !

Tankarna snurrade i huvet så jag nästan kunde räkna varje varv dom tog..
Gick upp o pinkade, drack , åt.. Inget hjälpte... grät en skvätt och tyckte synd om mejsjälv... tillslut tror jag att jag somnade av ren utmattning....

Jag har bestämmt mej... Efter sommaren blir det bye bye....
Jag orkar inte va kvar i den här staden mer... Jag älskar den och jag hatar den...

Just nu är det inte min tid i Den bara...

Nu ska jag ut o springa... jag måste fly.. jag orkar inte med mej själv längre!!!
Jag drar nog Y-ringen och sen ska jag hem till Anna och vi ska gå lös på varann....

image257

Jag tittar tillbaka på mej själv...
Bekymmersfri, FRI.....
Jag vill va FRI......

(O så kom  Kent-Columbus låten på radion på just nu, Kan det bli mer patetiskt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0