Tisdag....

Yes jag klarade av Måndagen som aldrig skulle ta slut..
Kommer va ännu gladare när jag klarat av "den här veckan som aldrig komemr ta slut"
Jobbar ända till fredag o sen är det inventering lördag och söndag....
Idag på lunch rasten gick jag och köpte Salem al Fakirs cd=) kunde inte hålla mej.. hi

jaha.. idag , har mått halv taskit hela dagen.. fick i mej lite socker , så nu känns det bättre=)
Malin och jag ska ha lek-dag idag... Vi ska cykla till Mc´d snart, ( va så längesen vi cyklade kom vi på)
Sen ska vi hem o klistra o klippa i vår bok som vi ska göra!!!

Sen är det Onsdag... blä...

Jag längtar till Egypten... vill dit nu...

KÖP !   !   !

image256

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0