Torsdags barn...

Jaha, fick sluta lite tidigare på jobbet, gick o tränade med Anna.. Skönt!!!
Sen skulle jag handla men ja orkade inte, så jag får göra det imorn...
Nu ska jag dra mej bort till Anna o Ann-Sofie och vi ska hänga lite o sådäääär....
Sen måste jag nog städa ( kommer ja säker skita i)


 
Avslöjad???

Whoo ho.... Fick en kommentar i förra inlägget skriven av (känn dej stolt att jag nämner dej för det första) med 100% säkerhet en larvig , omogen, ful  tjej!!!
Jag skulle tydligen koppierat någon annars blogg?? jaha
Finns detnågon som har ensamrätt på rosa bakgrund? Rubriker som vingslag?  Vara blond o lägga uppbilder? tankar om livet?  Speciella saker man gör på dagarna som att va ute o springa??
Jag skriver vad jag själv känner och tänker, sen om du o många andra väljer att läsa, Gört...

Som sagt , Väl mött.....

Kommentarer
Postat av: HejHopp

vems blogg är det du påstås härma?

2008-04-11 @ 15:07:40
Postat av: matilda

hmmm.. ja du, fråga den anonyma som skrev kommentaren=P?

2008-04-13 @ 23:54:04
URL: http://matildafan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0