veckan är igång

Har inget att skriva igentligen....
Efter mitt lilla sammanbrott igår har jag bestämmt mej för att sluta tjura och ta tag i mej-själv!!!!
Känns som om mina perioder ( när dom väl kommer) nere i skiten och mörkret bara blir kortare o kortare...
Ringde iaf min hyresvärld och sa upp lägenhteten idag, eller ja pratade in ett meddelande iaf=)

Känns som om det va första steget i mitt nya liv...
Det har börjat rulla......


Och jag har bokat ett yoga pass på onsdag med.Jag ska bli mer flexibel i sängen har ja tänkt mej=D. Ska ut och gå en långpromenad med Anna nu.. SKÖNT
image263

Tänk att stå där på en sandstrand i solnedgången helt ensam en gång
Kanske det blir verklighet snart ändå???


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte ensam...

2008-04-21 @ 20:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0