jaha

sista dagen på jobbet imorn... känns både skönt och Oskönt...
har iaf bakat en jätte fin kaka tills imorn, har inte smakat , men den ser fint ut....

allt är bara så fucked up i huvet just nu så jag vill inte tänka helst...
har bara en konstig känsla i ryggraden.... fasen...

hoppas att jag inte får borelia av fästingen jag fick av Kissen i hej då present idag... MITT PÅ MAGEN
men jag vet att han kommer sakna mig lika mycket som jag kommer sakna honom...
Ibland är han så ful / söt så man inte kan sluta skratta åt honom... han är så trög...
men nu ligger han här o y:ar med mig lite.. i mitt knä...
tur att någon vill Y-a lite med mig ;o )...





Kommentarer
Postat av: Anonym

lika trög som dig?

2008-08-09 @ 14:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0