oslo del 2

jaha, dagarna har gått fort!!!
idag åker arwid och jag med tåget hem till sverige! Ska li skönt att åka väg faktiskt, men också skönt att komma tillbaka tror jag!!! Jag kan tänka mig att jag kommer att trivas ätte bra här sen bara allting löser sig med allt!!!
typ komma iordning med sig själv oc med jobb , lägenet och relationer m.m......

Saken som gör mig stark är att, JAG KOMMER INTE ATT GE UPP...
även om det vart bland  det svåraste jag vart med om, att komma till ett nytt främmande land med främmande människor, stå där som en liten naken skakande kanin, och ingen tar imot en med öppna armar.... det blir aldrig som man tänkt sig.. och jag undrar ara är det är min tur att li sådär riktigt nöjd och lycklg.. förut kvittade det hur bra allting än va, så vart jag aldrig lycklig och nöjd.

men nu vet jag att jag kan bli det!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0