skulle bara

Skulle bara säga att jag är glad hipp hipp hurra=)
Va ute med mina föräldrar och plockade svamp förut, och när jag gick där och fillofiserade så kom jag är att jag är glad och lycklig, fast kanske inte allt är perfekt, så är jag glad ändå...
Och då kände jag att jag hade kommit långt i hela "matilda" grejen...
att jag kan vara nöjd ändå=)

Och jag ahr kommit på migsjälv av att trivas i mig själv mer, och inte va så beroende av relationer...
Jag håller på att utvecklas, och det känns sååååå skönt...
det känns som om jag vart fast i samma problem och situation i 2-3 år snart..
samma tänk och oro....
JA JA JA................=) hoppas ni tror på mig också!!!!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0