stark

var glad och stark va glad och stark....

svik mig inte snälla,
det är nu jag behöver ditt stöd och din kärlek matilda
snälla tro på dig själv
va stark snälla ta hand om dig själv , tro på dig själv

Du har kommit så jävla långt på en månad bara
jag vet att du kan ta över hela världen om du vill
du har så mycket kärlek och så mycket glädje i dig,
som bara vill komma ut...
men det ligger Någon i vägen...

Någon som du tycker om och älskar av hela ditt hjärta...
Någon som du saknar så det gör ont i kroppen...
Fast Någon är nära så är det inte samma...
Det gör ont i Dig Matilda.....

Allt kommer bara på en gång...
Va glad och stark...



vart tog vi vägen...???
Vi som är bäst på allt
vi som ligger vakna hela nätterna och bara känner på varann
FAN VAD JAG SAKNAR DIG
FAN VAD JAG SAKNAR DIG

Dina läppar mot mina
Dina händer i mina
Jag vill vara lycklig med dig
jag är så glad att jag har dig
du är min bästa allt

det va bara en sånn morgon när jag vaknade och kände ett stort HÅL
jag vet att vi löser det på nått sätt
vi är ju bäst vi är ju gladast, knäppast, bäst, roligast och allt
det har vart dom jobbiga dagar, men ändå dom roligaste på länge
jag saknar dig bara=) längtar efter dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0