fortfarande sjuk!!!!

va hos malin igår o slappade o tittade på tv.. då kände jag mej lite bättre!! sen började värken i hela kroppen komma o sen började jag frysa, så ja gick hem o tog en Alvedon o sen gick o la mej, jag frös som ett AS fast jag hade två duntäcken , ullstrumpor och elementet på... sen vakande jag av att jag ahde HELA STILLA HAVET i sängen!!!! Det bara droppade om mej o jag fattade ingenting, fick panik o bara slängde mej ur sängen o la mej naken på golvet för att kyla ner mej..... sen sov ja typ inte mer.... låg o frös o svettades om vartannat!!!
jag hade lovat Linus på jobbet att montera ett par skidor till morgonen.... o eftersom ja hade feber o inte kunde jobba så fick mamma köra mej till Inter sport vid 8 på morgonen för att montera, ja va helt slut efter det... sen ahr ja legat typ hela dagen med verk o hosa o feber... ja har faktiskt 39.5 o det känns faktiskt...

har tidigare gått o tjatat om att jag ALdrig blir sjuk, för det blir ja inte!!! det närmaste jag kommer sjuk är Fylle sjuk!!!  så ja har itne vart hemma från jobbet på ett halvår typ... men ja tar tillbaka det där.... JAG HATAR ATT VA SJUK... det är så jvälva tråkit!!!! sepciellt att ha feber!!! När man inte kan bestämma över kroppen hur varm/kall man vill va...  nu börjar jag frysa igen, så nu kommer väl feberna att gå upp... yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy............
hoppas iaf att ja är frisk till lördag, för då ska vi ha middag hos anna o borg.. hmm...


Fasen jag vill ha sommar och sol!!! Linnén och Shorts!!!! GE MEJ (sommar 2007 hos höna)

image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0