jag men okej

JA MEN OKEJ DÅ!!!!


Alla hjärtans dag kanske inte är så dåligt ändå... Alla människor är på nått sätt glada, på samma sätt som alla är glada på Julafton!!! Sen så fick jag ju några fina sms godis o blommor också=)
På jobbet så kom vår praktikant Emelie o sa: jag får nog blommor av min pojkvän, han brukar ofta ge mej blommor..
då sa jag: - Jag får aldrig blommor, jag tror inte att jag ahr träffat mycket "Blomm-killar" dom är kanske inte min stil..
10 minuter efter det så kommer det in ett blommbud med ett paket till mej=) Jag öppnade det och i var en röd ros med två små möss på=) Jag vart jätte glad, o det gjorde verkligen HELA min dag!!! En hemlig beundrare kanske ;)
Så jag sprang direkt itll Emelie!! : - JAg har fårr blommor, jag har en Blomm -Kille iaf=D tack!!!
kvällen spenderades med anna och malin som sakt, de fick varsitt gelé hjärtan av mej, o vi fick små hjärtan praliner av malin som va JÄTTE goda!!! sen köpte vi mat på ICA satt o mös o tittade på tv hos anna... imorn är det fredag... skönt!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0