Lördag = Sky vodka och melodifetstivalen

Lördag... det vart en seg dag att jobba... gick inte o la mej förns 02.00 o sen upp o jobba... men det va helt okej!!! Det vart lite spontan drickande igår med lite cider o sky vodka!! det va slappt o skönt!!!

 Idag efter jobbet gick ja till Ica o inhandlade lite saker..sen duschade jag lääänge o ringde 1000 samtal o för att prata av mej!!! Gulliga malin ringde o kolalde läget=) känner mej behövd när hon ringer.. typ som en liten pojkvän=) fast hon är min flickvän! sen gick ja hem till huset där det va melodifestivals kväll em hela gänget!!! nu ska jag dra iväg på förfest till gustav o jonas.. ska va lite folk där o drick o kolal på melodifestivalen, sen blir det parken med massa andra!!! ska drick SKY VODKA som är underskattat god...  har bestämmt mej för att bara köpa mat o förnödigheter o sånnt när man behöver det.. allt blir ju ändå gamalt.. o är ja hungrig kan man ju alltid gå till konsum eller hem till mamma!!!! O chili nötter kan man ju köpa på pressbyrån!!
Skulle igentligen behöva en sambo som höll lite koll på mej!! men men!!!

♣    KVÄLLENS MENY!!!   

Farligt god med rätt komponenter!!!

image131

Kvällens coola klädsel... riktigt nöjd!!! jag har lyckats!!

Min nya old school adidas hood!!!
image132
Min t-shirt (som är lite förstor så den funkar som lååång t-shirt har klippt av armarna med)
image133

Svarta leggings
image134
Och ett MÅSTE mina svarta converse!!!

image135

image136

och mej-själv...
vi ses i dimman;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0