lördag

 Back from the dead !!!!

Känner mej dock bättre men inte allt bra ändå!!! Men men, bättre än feber när ja låg där o hade 39.6 i feber så va ja inte så katig, ja visste inte va ja skulle ta vägen!!!!, jobbade igår men ja kände mej inte 100% ändå!! Så ja tog min lediga dag idag!! har fått någon äcklig hosta istället..igår va ja malin alex o pappa på studentspexet i lkpg.. skit bra o svin kul.. tack!!!! Idag fick ja två gulliga sms på morgonen=) så då vart ja direkt på bra Morgonhumör så jag satte på P3 och drog fram damsugaren, sen städade jag hela lägenheten i bara trosor o t-shirt... As kul...faktiskt!! sen satte jag upp min coola carsten regil tavla jag haft ända sen jag va liten!! Mina favvo konstnärer o det ända som kommer in i min lägenhet är Keith Haring , Carsten Regild och min egen konst!!!

Idag!!!
Ja jag skulle fikat på stan med elin trodde jag, men hon bangade o skulle till ikano o handla skor me sin toffel pojkvän=P o jag fick inte följa med.. så nu får ja ringa någon annan!! Måste köpa lite cider på systemet, kroppen orkar nog inte med starkade grejer, men det kan lika gärna lossa pluggen... sen ska ja nog sola, för aj ser verkligen "hej jag har vart sjuk i fyra dagar blek" ut!!!  ja.. sen ska vi mötas på ica vid halv 7 o handla mat o sen ska vi laga mat o umgås hos anna o borg o titta på melodifestivalen ett gäng, kan bli trevlans... nu ska ja ta tag i min dag!!! kom på att ja inte ätit nått heller för ja har ingen frukost hemma.. får la gå hem först... puss o kram!!!


Keith Haring

image144

Carsten Regild

image145

Carsten Regild (1941-1992) var en slags svensk Warhol. Han jobbade med en slags surrealistisk popkonst och gjorde mycket collage, målningar och film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0