sjuk

Natten va lång och sömnlös!!! Vaknade typ en gång i timmen och drömmde massa mardrömmar om monster , äckliga barn, död , skrik... sen ringde klockan och jag gick upp o bara kännde hur allt snurrade, såg mej själv i spegeln o undrade vart är mina ögon? va helt igensvullen...kroppen liksom bara gjorde ont huvet dunkade o allt va skit.. tyckte faktiskt synd om mej själv.. sen har ja inte vart hemma på ett halvår nu, o jobbat 4 veckor nu... så ja ringde Linus o sa att ja ville va hemma idag!!! vart lite struligt, men Duong kunde jobba=) tack så mycket nu ahr du en Upp på mej!!! Sen va det telefon jour i telefonen.. fick 2 sms, mamma ringde sen pappa, sen ringde Arwid från norge han jobbade o hade rast, det va skönt att prata lite sådär på morgon kvisten.. sen skulle han bajsa sa han så då la vi på.. sen somnade jag i 2 timmar.... ALexander min bror Klarade uppkörningen idag med.. så han kom förbi så bjöd jag honom på POPCORN o vi läste corren....
Nu ska ja nog hem till huset ta med mej en dvd o gosa ner mej i soffan, sen skulle mormor komma med tårta!!! Duschade förövrigt igårkväll o la mej med blött hår.. idag ser jag verkligen ut som jag är 14 år.. håret står åt alla håll med är nästan lite krulligt, sen ser jag sådär ullig och gullig ut med inget smink o lite Ynklig.. man kan faktiskt va söt när man e sjuk med....=P

image140



Kommentarer
Postat av: hemlig

du kan behöva va hemma lite och ta-hand om dej själv lite?

2008-02-19 @ 12:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0