snabb helg

ehlgen har gått grymt fort!!!! FAN...är inte alls taggad för en ny vecka på golvet!!! Jag vill upp o inta dimman o friheten av att göra dagen till vad man vill... forma den efter egna tider och behag!!! jaha.. helgen? fredags va ja hemma med familjen för en gångs skull.. åt o tittade på let´s dance...  lördag jobbade jag.. sen gick vi till robin o tog en flaska vin o lite nötter... det va spontan trevligt..=) sen gick vi ut o åt i linköping o drack lite mer vin... det va jätte mysigt o kul... ja söndagen va ja på Ö-b o handlade lite.. dom har ju massa billiga o bra saker där...

jaha.. nog om att titta tillbaka i det förflutna... har kommit fram till attt ja måste leva mer i nuet=) den här veckan ska jag faktiskt ägna mer åt mej själv  har ja kommit på... jag ska unna mej lite nya kläder.. träna något pass på gymmet.. o bara göra saker ja njuter av... hmmm....

Den här bilden säger nog mycket om vad ja känner på nått sätt just nu.. klockren!!! den är även mycket unikt ritad tycker jag!!Börjar man på nått sätt att titta närmare på olika tavlor o verk så ser man saker man inte sett förut? O den här bilden är för mej speciell och en bild kan säga mer än tusen ord!!!!!!!vad betyder den för DEJ?

image120


Silverchair

Please die Ana
For as long as you're here we're not
You make the sound of laughter
and sharpened nails seem softer
And I need you now somehow
And I need you now somehow

Open fire on the needs designed
On my knees for you
Open fire on my knees desires
What I need from you

Imagine pageant
In my head the flesh seems thicker
Sandpaper tears corrode the film

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är vi? =)

2008-02-13 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0