snabb inlägg

veckan är igång och jag vaknade o har trott att det va torsdag hela dagen.. vet inte varför, väl på jobbet påminner annica mej att det va onsdag.. jag vart jätte besviken=( . åhhh.. skulle vart ledig idag o så för en gångs skull fram imot det, att få sova ut lite o ta hand om mej själv, gå o sola o träna typ... men men, både linus och jennifer är sjuka så dung och jag får jobba idag=/ imorn är det alla hjärtans dag... Anna johansson jag och Malin hellman ska va hemma hos  anna o göra oss lite fina o äta lite gott o lyxa till det!! det ska bli mysigt..!!

va förövrigt och tränade igår.. det va svin kul, så jag köpte mej ett träningskort ( 10- kort ) ska på yoga på söndag med!!! så nu har ja tagit tag i mitt nya liv igen.. och den här gången kommer jag att lyckas, tog på mej ett par gamla jeans idag o såg  att dom satt inte ALLS lika snyggt som förut, så som ja VILL att dom ska sitta...  så ja drog ut på en promenad innan jobbet och  njöt av solen, nu ska  jag  få lite struktur på det hela.. för jag vill inte bli slapp och hängig som alla andra tjejer lätt har en tendens att bli... hmm...

Jag vill ha sommar och sol o leka utomhuslekar, det är det bästa jag vet=)
Det gröna gräset springer mjukt under fötterna, solen värmer varmt och kroppen...
Välkommen våren du får gärna komma nu!!!!

image121

Kommentarer
Postat av: malin

Ja jag gillar taxar! Ska defentivt ha en sån när jag blir stor :P

2008-02-13 @ 23:03:56
URL: http://malinhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0