söndag

It is söndag!!! O vad helgen har gått fort, men idag känner jag att ja har mycket energi, kanske är pga Detoxen? eller kanske för att jag hade min första nyktra lördag på ett ÅR typ????
 fredags va jag malin fille o höna hemma hos malin o lagade mat o drack vin.. en liten dubbel dejt ;o) det va faktiskt riktigt trevligt, över förväntan!!! just då under ett litet litet ögonblick efter middagen när vi satt i soffan o malin o fille pussades o ljuset va lite svagt så fick jag en kännsla av att en pojkvän skulle va mysigt att ha... men bara för ett ögonblick...=P en liten spontan kväll som vart hel lyckad iaf, vart iaf lite för mycket vin kände jag,  ja o höna  drog oss hemmåt fille o malin gick o la sej...sen fick höna för sej att dra till linköping... men ja  jobbade dagen efter lördag.. o vilken seg dag sen... blä..va rätt mycket folk, sålde iaf mycket skor vilket va kul!!!. så  efter jobbet gick ja o solade, sen kom höna förbi lite sliten o vi drog en liten power nap..han gick hem o laddade ner filmer.. sen duschade ja.. vilken va behövligt efter vin-natten o en hel dag på inter sport..  ringde runt till allt o alla men alla va upptagna med sina respektive... fy fasen..va verkligen inget som hände igår kväll.. (i fest väg) så ja o höna gick till konsum o köpte lite snacks o drog en jätte dålig skräck film.. hahha.. låg o läste lite böcker o det va allmänt slappt o trevligt, kanske va det jag precis behövde, nu känner jag mej riktigt utvilad...!!! ska ut o gå nu i det fina vinter vädret, sen ska ja o familjen plus BAKFULL bror till IKEA o handla... kvällen står öppen för förslag...

fick lite gamla bilder av en gamal vän aka höna.....
ser ni mej?=)
image117

vilken heting va?=D haha

image118

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHAHAHAHAHAHA är det anna jag ser på kortet också!? Så söta :D

2008-02-03 @ 23:14:59
URL: http://malinhellman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns fler än Anna och Matilda där ser jag, David, Chris, Yngve sen kanske Emma?? Sen kommer Anna o Matilda.. längst till höger? Ingen aning

2008-02-06 @ 15:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0