vår

våren är här!! Man känner det liksom i luften! Måndag idag o det va segt, men nu är den över skönt!!! efter jobbet gick ja o min kära kollega till Gusto o varvade ner lite med en kopp te o en cocosboll... sen gick ja hem o bytte kläder för att sedan gå till anna j o titta på outsiders, malin ringde på vägen o sancka lite skit=) blir så glad när hon spontan ringer!!! en riktig kompis, I Like!!! vi ska kanske till City G imorn o handla lite div... björn kom förbi hos anna o vi slappade o tittade på tv... sen körde han hem mej o vi tog en titt på min lägenhet, den vart klart Godkänd!!!!

Har börjat gå en lite längre sväng innnan jobbet nu så jag vaknar till liv på morgonen!! Idag va det så häligt att känna solen i ansiktet o titta på alla djuren som höll på... bara gå o njuta... men det finns en grej, så fort det börjar bli sol o vår , den friska luften fyller mina lungor, då känner ja att det är som en inre fraft som bara sparkar i mej, något som vill få mej härifrån, jag hör inte hemma här o jag vet det!!!!det finns så mycket saker som ja vill ska hända, men inte vad.. kroppen bara skriker... men hjärnan hör inte vad den säger....

 Med solens strålar som bara blir varmare o varmare så väcks även min längtan till äventyr!!!!

image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0